Organisatie

Het bestuur geeft - onder controle van de Raad van Toezicht - leiding aan de Stichting en haar bureau.

• Het bestuur
Het bestuur bestaat uit prof. mr. A.H.N. Stollenwerck, raadsheer Gerechtshof en emeritus bijzonder hoogleraar estate planning aan de Vrije Universiteit te Amsterdam, mevrouw prof. mr. B.E. Reinhartz, hoogleraar notarieel recht aan de Universiteit van Amsterdam, mr. W. Bosse, notaris te Amsterdam, mr. E.O. Spier, eveneens notaris te Amsterdam en mr. F.A.M. Schoenmaker, notarieel jurist en docent Radboud Universiteit ; respectievelijk voorzitter, vice-voorzitter, secretaris,  penningmeester en bestuurslid.

• De Raad van Toezicht
Van de Raad van Toezicht maken naast (kandidaat-)notarissen in principe alle notariële hoogleraren en een vertegenwoordiger van de KNB deel uit. De leden van de Raad zijn: prof. mr. drs. J.W.A. Biemans, mr. P. Blokland, mr. J. Borren, prof. mr. W. Breemhaar, prof. mr. dr. W. Burgerhart, prof. dr. C.M. Cappon, mr. J.W. Gmelich Meijling, mevr. prof. mr. N.C.G. Gubbels, prof. mr. H.W. Heyman, prof. mr. W.G. Huijgen, prof. mr. W.D. Kolkman, mevr. mr. E.L. Kortlang, prof. mr. S. Perrick, prof. mr. H.D. Ploeger, prof. mr. J.S.L.A.W.B. Roes, prof. mr. B.M.E.M. Schols, prof. mr. F.W.J.M. Schols, prof. mr. A.L.G.A. Stille, prof. mr. J.P.M. Stubbé, prof. mr. W.J.M. van Veen, prof. mr. A.A. van Velten, prof. mr. L.C.A. Verstappen, prof. mr. B.C.M. Waaijer en prof. mr. N.F.M.M. Zaman.

• Het bureau

drs. Daan D.R. Meijer, conservator [email protected]

drs. Inés van Gasselt, redactiesecretaris Ponder en administratie postacademisch onderwijs [email protected]

Janice van der Have, student-assistent [email protected]